You are here: Home -  Jas Parajumpers doel structuur Twee significante interacties bleek

Jas Parajumpers doel structuur Twee significante interacties bleek

Jas Parajumpers

De cultuur van het onderwijs in de Verenigde Staten is in toenemende mate gericht geworden op buiten bewijzen student competentie. Parajumpers Winterjassen Dames Sommige prestatie doel theoretici suggereren dat een belangrijk slachtoffer van prestatiegerichte klaslokaal omgevingen student motivatie kan zijn voor het ontwikkelen en verbeteren van competenties. De huidige studie strekt zich uit over theoretische kaders van motivatie om student percepties van contextuele variabelen die kunnen verzachten of 'buffer' de negatieve relatie tussen een waargenomen prestatiegerichte klas doel structuur en beheersing doelen te markeren. Enquêtegegevens werden verzameld van 178 middelbare scholieren in 15 wiskunde klassen. Multilevel modellen werd gebruikt om studenten percepties van drie contextuele buffers te testen: klaslokaal gemeenschap, autonomie ondersteuning leraar, en een beheersing klaslokaal doel structuur. Twee significante interacties bleek dat bepaalde klas en autonomie ondersteuning gewist het negatieve effect van een waargenomen prestaties klaslokaal doel structuur. Resultaten bieden beoefenaars met hulpmiddelen voor het tegengaan van mogelijke negatieve Jas Parajumpers gevolgen van het benadrukken van de prestaties in de klas.
0 Reacties


Spreek uw mening